Artykuł sponsorowany

Rodzaje reklam stosowane w autobusach komunikacji miejskiej

Rodzaje reklam stosowane w autobusach komunikacji miejskiej

Autobusy obsługujące komunikację miejską czy gminną, pełnią dwie ważne funkcje. Pierwsza z nich jest wręcz oczywista. Mamy tu na myśli sprawny i bezpieczny przewóz pasażerów. Natomiast druga rola jest szczególnie istotna dla różnych firm, instytucji lub innych podmiotów. Trzeba, bowiem wiedzieć, że nowoczesne pojazdy są świetnym nośnikiem reklam. Jakie materiały są w nich wykorzystywane?

Skuteczna reklama zewnętrzna

Autobusy komunikacji miejskiej czy gminnej, codziennie przewożą tysiące pasażerów. Przemierzają trasy w wielu częściach naszego kraju. Z ich stałej obecności na drogach korzystają także podmioty chcące wypromować swoją markę. Robią to wykupując reklamy zewnętrzne naklejane na nadwoziach pojazdów. Na przykład spółka TPBUS Komunikacja Gminy Tarnowo Podgórne udostępnia na ten cel tylne ściany i szyby swoich autobusów. Minimalny okres najmu tych powierzchni wynosi miesiąc. Z jakich materiałów powstają takie reklamy? Szyby są oklejane wyłącznie folią perforowaną natomiast ściany wersją samoprzylepną. Widoczne na nich grafiki docierają do pasażerów, innych uczestników ruchu drogowego i przechodniów.

Pozostałe rodzaje reklam

Transport publiczny to wygodna i tania forma przemieszczania się po miastach lub po obszarze gminy. Poza zewnętrzną, oferuje dwie wersje reklamy wewnętrznej widocznej dla pasażerów. Jako przykład ponownie wskazujemy pojazdy używane przez przewoźnika TPBUS. W jego autobusach znajdują się ramki reklamowe wielkości A3. W zależności od ilości wolnego miejsca, pomieszczą plakaty stworzone w pionie jak i poziomie. Jak wygląda kwestia wynajmu tych powierzchni? Oferty są korzystne dla klientów. Zazwyczaj minimalny okres najmu ramek reklamowych wynosi tydzień. Dzięki temu każdy wykorzystujący je podmiot może sprawdzić skuteczność swojej kampanii i szybko wdrożyć ewentualne poprawki. To wygodne rozwiązanie.

Warto wiedzieć, że komunikacja publiczna coraz powszechniej korzysta z funkcjonalnych, niskopodłogowych autobusów krótkich i przegubowych. Oznaką nowoczesności są również, reklamy wewnętrzne LCD montowane w tych pojazdach. Ich najważniejsze zalety to:

  • wykorzystanie ekranów LCD o przekątnej 22 cali,

  • dynamiczny przekaz w rozdzielczości fullHD,

  • możliwość szybkiej zmiany wyświetlanych treści,

  • świetna widoczność reklam z każdego miejsca w autobusie.

Co jeszcze trzeba wiedzieć o wewnętrznych reklamach LCD? Są dopasowane pod kątem ceny i skuteczności do potrzeb reklamodawców. Ponadto docierają do każdej osoby wsiadającej do autobusu. Biorąc pod uwagę codzienną liczbę pasażerów, mają ogromny zasięg.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Opracowanie artykułu

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.